* bugetul aprobat de Consiliul Local Municipal este unul de supravietuire
Consiliul Local Municipal a aprobat, la finele saptamanii trecute, bugetul de venituri si cheltuieli al Directiei Administratiei Pietelor si Targurilor pe anul in curs. Potrivit datelor din document, veniturile totale ale Directiei, in valoare de 5,8 milioane lei, vor proveni din: inchirieri de spatii - 2,1 milioane lei; venituri din taxe zilnice si anticipate - 2,8 milioane lei, din prestari servicii - 150 mii lei; recuperari cheltuileli - 750 mii lei. La acestea, se vor adauga 1,2 milioane lei, disponibilitati ale institutiei la finele lui 2008.
In ce priveste cheltuielile, cele de personal vor fi de 3,68 milioane lei, din care cheltuieli cu salariile - 2,58 milioane lei, cheltuieli salariale in natura -350 mii lei, restul fiind diverse contributii. "Cheltuielile cu salariile inregistreaza o crestere cu 549 de mii lei fata de anul precedent, respectiv o crestere de aproximativ 17,8%, ponderea cheltuielilor salariale in volumul veniturilor fiind de 63,3%.
Prevederile privind cresterile salariale au fost facute tinand cont de indexarile propuse a fi acordate prin HG si de stabilirea salariului minim garantat la nivel national, incepand cu 2009, coroborat cu politica stabilita de guvern in domeniu", a precizat directorul Simona Draghincescu. Cheltuielile cu bunuri si servicii au fost stabilite la nivelul de 2,93 milioane lei, iar investitiile se vor ridica la 130,4 mii lei. Printre obiectivele vizate, la acest ultim capitol, se numara achizitionarea de vitrine frigorifice, precum si realizarea gardului de imprejmuire la Oraselul Copiilor, redimensionarea si dotarea corespunzatoare a spatiilor de joaca, odihna si agrement. Directorul Draghincescu a mai subliniat ca, in opinia sa, exista posibilitatea cresterii acestor investitii, daca Directia s-ar reorganzia, sub forma unei