Kubis, agenţia de comunicare digitală full service cu acţionariat din Statele Unite, s-a lansat săptămâna trecută oficial pe piaţa din România, cu promisiunea unor "idei spectaculoase cu rezultate concrete" pentru o piaţă regională care stă sub presiunea bugetelor de media. De la deschiderea neoficială a agenţiei, în vara anului 2008, Kubis a realizat împreună cu agenţia de publicitate Saatchi&Saatchi, proiectul on-line pentru P&G (cel mai mare advertiser din lume), Raiffesen Bank, Chio şi Love plus.
Printre acţionari se numără John Florescu şi Robert Ferran, ambii din Statele Unite. "Implicarea mea în proiectul Kubis reprezintă o investiţie în talentul impresionant al web designerilor români, în entuziasmul echipei de strategie online şi în programatorii cu o înţelegere profundă a puterii internetului", a declarat Robert Ferran.
Acesta crede cu tărie în potenţialul creativ care există aici şi "care va transforma industria de digital advertising, astfel încât România va fi pe primul loc în regiune şi printre primele din Europa". Echipele de creaţie au fost alese în funcţie de recunoaşterea internaţională. Astfel, membrii echipei Kubis deţin în portofoliu două Silver Echo Awards şi un Gold Award la Festivalul MediaMixx. În plus, Kubis a contribuit la dezvoltarea în limba română a site-ului de campanie al preşedintelui Statelor Unite, Barack Obama. Kubis, agenţia de comunicare digitală full service cu acţionariat din Statele Unite, s-a lansat săptămâna trecută oficial pe piaţa din România, cu promisiunea unor "idei spectaculoase cu rezultate concrete" pentru o piaţă regională care stă sub presiunea bugetelor de media. De la deschiderea neoficială a agenţiei, în vara anului 2008, Kubis a realizat împreună cu agenţia de publicitate Saatchi&Saatchi, proiectul on-line pentru P&G (cel mai mare advertiser din lume), Raiffesen Bank, Chio şi Love plus.
Printre