Luna trecuta, locatarii Blocului D2 situat pe strada Oancea nr. 34 au reclamat la Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Iasi calitatea serviciilor efectuate de SCM Gr. 1 Prestatiunea, firma care se ocupa de functionarea liftului imobilului respectiv. In sesizare se arata ca in ciuda reparatiilor realizate, liftul nu raspunde la comenzi externe, deficitara fiind si functionarea ascensorului, care se opreste uneori intre etaje. "Au existat neintelegeri si discutii cu privire la sumele solicitate de prestator atat pentru intretinere, cat si in ceea ce priveste reviziile planificate", sustine Viorel Chiprian, locatar in acest bloc. Acesta sustine ca firma amintita a incarcat valoarea facturii emise catre Asociatia de Proprietari D2 Sf. Andrei, fiind folosite materiale al caror cost nu se incadreaza in sumele mentionate de salariatii Prestatiunea. Ultima reparatie a liftului a avut loc pe 28 ianuarie 2009, pentru care locatarii au de achitat 544 lei, din care 384 lei reprezinta contravaloarea materialelor utilizate in acest scop.
In loc sa-si exercite atributiile, angajatii OJPC au considerat de cuviinta sa transmita reclamatia iesenilor Serviciului Asociatii Proprietari (SAP), pasand rezolvarea problemei. "Va transmitem spre cercetare, conform competentelor dvs, reclamatia inregistrata la OJPC cu nr. 293/12.02.2009 a Asociatiei de Proprietari D2. Sf. Andrei. Va rugam sa trimiteti concluziile dvs. atat petentului, cat si la OJPC Iasi", se arata in adresa nr. 590/17.02.2009. Reprezentantii SAP sustin verificarea modului in care s-a facut reparatia liftului nu cade in sarcina lor, fiind de competenta OJPC.
Luna trecuta, locatarii Blocului D2 situat pe strada Oancea nr. 34 au reclamat la Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Iasi calitatea serviciilor efectuate de SCM Gr. 1 Prestatiunea, firma care se ocupa de f