Divizia de masini de lux a companiei germane Volkswagen, Audi, are in plan sa vanda mai multe autovehicule pe piata europeana fata de revalii sai, Mercedes-Benz si BMW, pana in 2010. Anuntul a fost facut de catre Peter Schwarzenbauer, directorul de marketing al companiei. "In termeni de volum, vom fi pana in 2010 inaintea principalilor rivali de pe piata europeana", a declarat Schwarzenbauer, pentru cotidianul economic Handelsblatt. Pe piata din Statele Unite, Audi are in plan cresterea cheltu
Divizia de masini de lux a companiei germane Volkswagen, Audi, are in plan sa vanda mai multe autovehicule pe piata europeana fata de revalii sai, Mercedes-Benz si BMW, pana in 2010. Anuntul a fost facut de catre Peter Schwarzenbauer, directorul de marketing al companiei.
"In termeni de volum, vom fi pana in 2010 inaintea principalilor rivali de pe piata europeana", a declarat Schwarzenbauer, pentru cotidianul economic Handelsblatt.
Pe piata din Statele Unite, Audi are in plan cresterea cheltuielilor de marketing cu 15 - 20%, in ciuda actualei crize economice.
Pentru anul 2009, Audi estimeaza o scadere a vanzarilor la nivel global, cu 10%, la 900.000 de unitati. Cu toate acestea, Schwarzenbauer se asteapta ca rivalii Mercedes-Benz si BMW sa inregistreze un declin mult mai mare al vanzarilor.
Audi intentioneaza sa ajunga la vanzari de 1,5 milioane de unitati pana in 2015.
Sursa: The Economic Times