MOL Romania, filiala locala a grupului petrolier ungar MOL, a inregistrat anul trecut o crestere de 11% a cifrei de afaceri, pana la 592 mil. euro, comparativ cu nivelul de 533 mil. euro raportat in 2007, dar a obtinut o stagnare la nivelul profitului net in jurul valorii de 12 mil. euro. Cu toate ca volumele vandute au crescut cu 2% anul trecut, cota de piata a companiei a scazut de la 12,8% la 10,7% pe fondul reducerii portofoliului de produse prin eliminarea inca din aprilie anul trecut a benzinei cu plumb, mult mai devreme comparativ cu ceilalti jucatori din piata. "Cresterea cifrei de afaceri s-a datorat in principal diviziilor de retail si carduri", spun reprezentantii companiei. Anul trecut, reteaua MOL Romania a ajuns la 131 de benzinarii prin deschiderea a 9 noi puncte de alimentare. In decembrie 2008, MOL Romania a vandut zece benzinarii pe care le opera in Romania catre Agip, intr-o tranzactie care a implicat un scchimb cu o retea din Austria. ",Am finalizat o analiza detaliata a tuturor benzinariilor noastre si am hotarat sa nu reducem activitatea sau sa vindem din unitati", a declarat Zsolt Szalay (foto), presedintele MOL Romania. Pentru anul 2009, reprezentantii MOL Romania au declarat recent ca se asteapta la o diminare a volumelor vandute la nivelul pietei din cauza efectelor pe care criza le are pe plan local. Totodata, compania a anuntat ca bugetul de investitii de circa 20 de milioane de euro de anul trecut pentru extinderea retelei nu va fi reluat si anul acesta. Compania MOL Romania este cel de-al patrulea jucator pe plan local in functie de volumele de carburant vandute, fiind devansata de Petrom, Rompetrol si Lukoil.
MOL Romania, filiala locala a grupului petrolier ungar MOL, a inregistrat anul trecut o crestere de 11% a cifrei de afaceri, pana la 592 mil. euro, comparativ cu nivelul de 533 mil. euro raportat in 2007, dar a obti