Departamentul de Retail din cadrul Colliers International a realizat o analiza asupra vanzarilor generate in centrele comerciale de tip mall din Bucuresti, care au fost lansate pe piata in urma cu cel putin 6 luni. Analiza a fost efectuata in special la nivelul magazinelor de moda. Unirea Shopping Center Beneficiind de o locatie centrala, Unirea Shopping Center ramane in topul preferintelor consumatorilor. Cei 40.000 de vizitatori care intra in centrul comercial genereaza vanzari anuale medii
Departamentul de Retail din cadrul Colliers International a realizat o analiza asupra vanzarilor generate in centrele comerciale de tip mall din Bucuresti, care au fost lansate pe piata in urma cu cel putin 6 luni. Analiza a fost efectuata in special la nivelul magazinelor de moda.
Unirea Shopping Center
Beneficiind de o locatie centrala, Unirea Shopping Center ramane in topul preferintelor consumatorilor. Cei 40.000 de vizitatori care intra in centrul comercial genereaza vanzari anuale medii de 7.000-10.000 euro/mp pentru magazinele de articole de imbracaminte, in cazuri exceptionale putand ajunge si pana la 14.000 euro/mp. Printre chiriasii importanti prezenti in Unirea Shopping Center se numara Steilmann, Polo Garage, Flo & Jo, House of Art, Kenvelo, Fox, Levi's, Lee Cooper sau Playcom.
Bucuresti Mall si Plaza Romania
Urmeaza indeaproape Bucuresti Mall si Plaza Romania, centre comerciale construite in 1999, respectiv 2004 de Anchor Group, in zone de dezvoltare urbana aglomerate (Blvd. Timisoara-Lujerului, respectiv Vitan). Vanzarile anuale pe metru patrat ale unor branduri de produse sportive se ridica in Unirea Shopping Center la 10.000 euro/mp. Cu aproximativ 10% mai mici decat in Unirea Shopping Center, vanzarile din Bucuresti Mall si Plaza Romania se situeaza pe pozitia a doua a topului. In ceea ce priveste brandurile de moda, cele doua loc