Seful Citroen România, Didier Gerard, crede ca planurile de expansiune ale retelei de dealeri au fost încetinite de criza financiara, dar bugetul de promovare nu a fost micsorat. „Bugetul de marketing nu a fost micsorat în acest an, ci a crescut. În primele luni ale anului 50% din bugetul de promovare a fost repartizat reclamelor TV. În plus, anula cesta vom extinde campania de promovare pe internet, radio, ziare si outdoor”, a declarat Didier Gerard. În 2008 cota de piata a Citroen a scazut cu 1,2%, fata de 1,3% cu un an în urma, în timp ce Peugeot a înregistrat o scadere de la 4,6% la 3,9%.
Seful Citroen România, Didier Gerard, crede ca planurile de expansiune ale retelei de dealeri au fost încetinite de criza financiara, dar bugetul de promovare nu a fost micsorat. „Bugetul de marketing nu a fost micsorat în acest an, ci a crescut. În primele luni ale anului 50% din bugetul de promovare a fost repartizat reclamelor TV. În plus, anula cesta vom extinde campania de promovare pe internet, radio, ziare si outdoor”, a declarat Didier Gerard. În 2008 cota de piata a Citroen a scazut cu 1,2%, fata de 1,3% cu un an în urma, în timp ce Peugeot a înregistrat o scadere de la 4,6% la 3,9%.