Pentru a-si fideliza clientii si a diminua efectele crizei financiare, un patron de restaurant din Guérande, Franta, propune, in luna martie, un meniu fara tarif, care va permite consumatorilor sa negocieze pretul meselor, informeaza linternaute.com. "Clientii vor putea sa evalueze nu doar preturile fripturilor, ci si prestatia (personalului, n.r.), calitatea primirii si momentul agreabil petrecut aici", a explicat Pierre Borgen, in varsta de 53 ani, patronul restaurantului La Cabane à Jules, amenajat intr-o fosta magazie de sare. El a declarat ca s-a gandit la aceasta formula de plata dupa ce a remarcat o diminuare drastica a veniturilor sale. Clientii vor putea sa faca plati chiar derizorii, potrivit declaratiei lui Pierre Borgen. "Daca anumiti clienti nu imi lasa nimic sau imi platesc doar cinci Euro, le voi cere o explicatie, dar nu ma voi opune deciziei lor", a precizat Borgen. Patronul de restaurant a precizat, totodata, ca mizeaza pe buna credinta, pe onestitatea si pe inteligenta clientilor pentru a se apara de profitori si speculanti. Meniul clasic al restaurantului va ramane neschimbat in timpul acestei luni. Aceasta idee a fost initiata de un restaurant englez, care a remarcat, la randul sau, o diminuare a numarului clientilor.
Pentru a-si fideliza clientii si a diminua efectele crizei financiare, un patron de restaurant din Guérande, Franta, propune, in luna martie, un meniu fara tarif, care va permite consumatorilor sa negocieze pretul meselor, informeaza linternaute.com. "Clientii vor putea sa evalueze nu doar preturile fripturilor, ci si prestatia (personalului, n.r.), calitatea primirii si momentul agreabil petrecut aici", a explicat Pierre Borgen, in varsta de 53 ani, patronul restaurantului La Cabane à Jules, amenajat intr-o fosta magazie de sare. El a declarat ca s-a gandit la aceasta formula de plata dupa ce a remarcat o diminu