Cu 40.000 de vizitatori zilnici si o locatie centrala, Unirea Shopping Center genereaza vanzari anuale medii de 7.000-10.000 euro/mp pentru magazinele de articole de imbracaminte, situandu-se pe primul loc in topul centrelor comerciale de tip mall cu cele mai mari vanzari inregistrate de retailerii de moda, arata o analiza a departamentului de retail al companiei de consultanta imobiliara Colliers International. In clasament urmeaza Bucuresti Mall si Plaza Romania. La inceputul acestui an insa, pe fondul scaderii consumului, vanzarile retailerilor au scazut cu circa 20-40% fata de perioada similara din 2008.
Potrivit Colliers, in cazuri exceptionale vanzarile anuale in Unirea Shopping Center pot ajunge si pana la 14.000 euro/mp. Printre chiriasii importanti prezenti in Unirea Shopping Center se numara Steilmann, Polo Garage, Flo & Jo, House of Art, Kenvelo, Fox, Levi's, Lee Cooper sau Playcom.
In topul centrelor comerciale cu cele mai mari vanzari urmeaza Bucuresti Mall si Plaza Romania, centre comerciale construite in 1999, respectiv 2004, in zone de dezvoltare urbana aglomerate (Blvd. Timisoara-Lujerului, respectiv Vitan).
"Vanzarile anuale pe metru patrat ale unor branduri de produse sportive se ridica in Unirea Shopping Center la 10.000 euro/mp. Cu aproximativ 10% mai mici decat in Unirea Shopping Center, vanzarile din Bucuresti Mall si Plaza Romania se situeaza pe pozitia a doua a topului. In ceea ce priveste brandurile de moda, cele doua locatii inregistreaza mici fluctuatii de la luna la luna, mentinandu-se in general in acelasi interval de valori", se mentioneaza in comunicatul Colliers.
Atat Plaza Romania cat si Bucuresti Mall au un trafic zilnic de 30.000 - 35.000 de vizitatori, iar principalii chiriasi ai celor doua centre comerciale sunt, in linii mari, aceiasi: Mango, Debenhams, Esprit, Famous Brands, BSB, Mot