Operatorul aerian de linie Lufthansa estimeaza pentru 2009 afaceri in crestere cu peste 10% fata de anul trecut cand operatorul aerian a realizat o cifra de afaceri de peste 40 de milioane de euro pe piata locala.
“Principalele argumente ale acestei cresteri sunt marirea capacitatii de zbor, pana la 114 zboruri saptamanale care vor fi operate de Lufthansa impreuna cu Swiss Airlines incepand din 1 aprilie (orarul de vara)”, a declarat Stefan Versemann, directorul general de vanzari pentru Romania si Moldova al Lufthansa.
Anul trecut compania a transportat 550.000 de pasageri pe cursele din si catre Romania, in crestere cu 10% fata de anul 2007, dar cu 50.000 de pasageri sub estimarile initiale pe fondul agravarii crizei financiare globale in cea de-a doua parte a lui 2008.
Noutatile Lufthansa pentru acest an sunt noua destinatie Bucuresti-Milano Malpensa introdusa de pe data de 2 martie, dar si dublarea numarului de curse pe ruta Cluj-Napoca-Munchen. “Inca nu puteam face estimari cu privire la numarul de pasageri pe care il vom transporta pe ruta Bucuresti-Milan, insa ne bazam atat pe segmentul de business, investittorii italieni fiind printre cei mai activi de pa piata din Romania, dar si pe leisure, Italia avand un mare potential din acest punct de vedere”, a mai declarat reprezentantul Lufthansa.
Odata cu introducerea celui de-al doilea zbor zilnic pe ruta Cluj-Napoca-Munchen, compania germana va oferi circa 2.000 de locuri saptamanale pe acest zbor, unul dintre cele mai solicitate zboruri ale companiei pe piata locala.
In prezent Romania este ce-a dea- doua piata ca marime pentru Lufthansa in sud-estul Europei, dupa Polonia, air reprezentantii companiei nu exclud extinderea zborurilor Lufthansa si pe alte aeroporturi din Romania. “In 2009 nu vom mai introduce noi zboruri si destinatii avand in vedere faptul ca este o perioada forate di