Rolls-Royce 200EX este noua limuzina a constructorului englez detinut de BMW, prezentata la Geneva, cu ocazia Salonului Auto International. Acest model e denumit generic "RR4" in cadrul companiei si urmeaza sa intre anul viitor in productie.Masina cu o lungime totala de 5,4 metri si patru usi va utiliza, cel mai probabil, pentru productia de serie, platforma oferita de BMW seria 7 si va fi propulsata de ceea ce compania numeste "un nou V12"."Micutul" Rolls-Royce 200EX imprumuta usile cu deschide
Rolls-Royce 200EX este noua limuzina a constructorului englez detinut de BMW, prezentata la Geneva, cu ocazia Salonului Auto International. Acest model e denumit generic "RR4" in cadrul companiei si urmeaza sa intre anul viitor in productie.
Masina cu o lungime totala de 5,4 metri si patru usi va utiliza, cel mai probabil, pentru productia de serie, platforma oferita de BMW seria 7 si va fi propulsata de ceea ce compania numeste "un nou V12".
"Micutul" Rolls-Royce 200EX imprumuta usile cu deschidere in fata de la modelul Phantom, care este mai lung cu 435 de milimetri fata de acesta.
Rolls-Royce a foloseste prin traditie sufixul "EX" pentru a descrie modelele experimentale. De la preluarea sa de catre BMW, compania engleza a lansat mai multe modele "EX" la saloanele auto, insa toate acestea erau prototipuri avansate, gata pentru productie.
Spre exemplu, modelul 100EX a debutat tot la Geneva, in anul 2004, fiind lansat oficial ca model de productie in luna ianuarie 2007, la Salonul Auto din Detroit, sub numele Phantom Drophead Coupe.
Culoarea noului 200EX este un negru clasic, care intra in contrast nu numai cu grila frontala argintie, ci si cu tapiteria din piele deschisa la culoare, in care este imbracat interiorul.
La fel ca predescesorul Phantom, noul 200E