Posturile TV care aplică „reţeta Diaconescu”, mizând pe personaje ca travestitul Naomi sau Nikita, au înregistrat creşteri de audienţă.
1 /.
Nici o vedetă din România nu face în acest moment cât Piticul Porno”, admit oamenii din industria divertismentului televizat, care mizează, mai nou, pe personaje burleşti şi intrigi insolite în cursa pentru audienţă. Scandalul atrage, pare să fi înţeles Antena 1, care a preluat „reţe ta succesului” de la colegul OTV-ist Dan Diaconescu. După care şi-a depăşit „profesorul”, furându-i nu doar seria invitaţilor, dar şi o bună parte din public.
Potrivit datelor furnizate de compania GfK Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) şi prelucrate de www.paginademedia.ro, postul OTV, deţinut de Dan Diaconescu, a înregistrat în luna februarie o scădere de au dienţă, după media pe zi, de aproape 50.000 de telespectatori, fiind surclasat de Antena 1, care a atras un plus de 41.000 de telespectatori faţă de prima lună a anului. „Avem o creştere la Antena 1, dată, posibil, de succesul «Acces direct», al cărui scop e să tragă şi «Observatorul» după el. Dan Diaconescu nu a reuşit să găsească un caz la fel de portant ca Elodia pentru talk-show-urile lui, cu toate încercările. S-a terminat şi cu extensia Tolea şi Magda Ciumac, deci locul de «povestea serii» e oarecum vacant”, spune Iulian Comănescu, analist media.
Liderul clasamentului furnizat de GfK este Pro TV, care are o medie de 382.000 de telespectatori pe zi, iar postul de nişă Acasă TV, al Media PRO, înregistrează o creştere de 40.000 de telespectatori în comparaţie cu luna ianuarie. În intervalul de maximă audienţă (19.00-23.00), posturile care au pierdut telespectatori sunt OTV şi Pro TV, cu un număr de 110.000, respectiv 40.000 de telespectatori în minus. Antena 1 şi Acasă TV au avut cele mai semnificative creşteri, de 140.000, respe