Societatea Romana de Radiodifuziune va organiza la 11 martie "o selectie de oferte, prin aplicarea unei proceduri proprii", pentru a atribui contractul pentru vanzarea spatiului publicitar pe posturile publice de radio, in perioada 2009-2011, potrivit unui comunicat al SRR, remis miercuri HotNews.ro. La licitatia organizata in acest sens in februarie, nicio oferta nu a fost depusa.
SRR a anuntat in urma cu doua zile ca a reluat procedurile pentru desemnarea unei regii care sa-i administreze vanzarile de publicitate. Venitul net minim garantat din publicitate cerut acum este de: 600.000 euro (fara TVA) in perioada 16.03.2009-31.12.2009; 800.000 euro (fara TVA) in 2010; 1 milion euro (fara TVA) in 2011. La licitatia initiala, SRR ceruse 1,25 milioane de euro garantati anual.
Tot luni, SRR anuntase ca s-a adresat Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) "in vederea initierii unei proceduri proprii privind externalizarea activitatii de gestionare si vanzare a spatiului publicitar pe baza de comision. Ca urmare a raspunsului ANRMAP nr. 2480/12.02.2009, SRR va derula o procedura proprie privind externalizarea activitatii de gestionare si vanzare a spatiului publicitar pe baza de comision pentru care “nu sunt aplicabile dispozitiile OUG 34/2006, deoarece respectivul contract nu intra în categoria contractelor de achizitie publica de servicii sau a contractelor de concesiune de servicii” (citat din adresa ANRMAP)".
Ruxandra Sararu, directorul de marketing si comunicare al SRR, a afirmat miercuri pentru HotNews.ro ca procedura de selectie de oferte "este la fel de valabila ca licitatia deschisa initiala".
Potrivit comunicatului de miercuri, selectia de oferte are drept scop "atribuirea unui contract de comision, care nu intra sub incidenta OUG nr. 34/2006, prin care comisionarul este