În ultimul trimestru al anului 2008, „Adevărul“ a reuşit să depăşească tirajul vândut al cotidianului „Jurnalul Naţional“. În cursul anului trecut, „Adevărul“ şi-a crescut vânzările de aproape patru ori, în timp ce concurenţa a suferit pierderi. Este cea mai mare ascensiune din presa scrisă. Schimbare de lider în topul celor mai vândute ziare de calitate: „Adevărul“ a trecut în frunte. Cu o medie de vânzări de 61.825 de exemplare pe apariţie, în perioada octombrie-decembrie 2008, ziarul a devansat publicaţiile „Jurnalul Naţional“ (58.695 de exemplare), „România liberă“ (53.012) şi „Evenimentul zilei“ (43.775).
Trendul ascendent pe care s-a înscris cotidianul „Adevărul“ a început în ianuarie 2008. În acea lună, publicaţia vindea, în medie pe apariţie, 24.742 de exemplare. În iunie, vânzările au crescut la 36.055 copii, iar în decembrie au ajuns la 84.664 de exemplare pe apariţie, potrivit Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Cifrele arată că „Adevărul“ a înregistrat o creştere a vânzărilor de aproape patru ori în 2008.
Vânzări explozive în decembrie 2008
„Jurnalul Naţional“ a început anul 2008 cu o medie de vânzări pe apariţie de 80.176 de exemplare, dar a încheiat anul cu o medie de 62.055 de bucăţi. Erodarea „Jurnalului“ este de 22%. „Evenimentul zilei“ a început anul trecut de pe poziţia a doua, cu 65.898 de exemplare vândute în medie, şi l-a terminat pe locul patru, cu o medie de 42.656 de bucăţi. „România liberă“a avut în decembrie un tiraj mediu vândut pe apariţie de 52.730 de bucăţi.
Tiraj brut de peste 100.000 de exemplare
Cotidianul „Adevărul“ conduce şi în clasamentul tirajului brut, după ce a înregistrat o medie de 86.415 de exemplare în intervalul octombrie - decembrie 2008. Astfel, „Jurnalul Naţional“ a avut o medie de 79.214 exemplare, „România liberă“ a contabilizat 63.344