La începutul anului 2004, la sfârşitul unui interviu, îl întrebam pe dansatorul, coregraful şi managerul Cosmin Manolescu, cum reuşeşte să-şi păstreze zâmbetul pe buze chiar şi atunci când în demersurile întreprinse pe plan managerial apar complicaţii aparent de nerezolvat sau atunci când este atacat necolegial, primind, cum se spune în box, lovituri sub centură. Răspunsul a fost simplu şi direct: "Viaţa mea personală, extrem de împlinită, mă ajută să trec uşor peste momentele profesionale dificile". Cât de deplin adevărate erau aceste cuvinte putem înţelege abia acum, când acea armonioasă alianţă a cuplului Cosmin Manolescu - Gabriela Tudor s-a frânt, prin dispariţia celei din urmă. A fost o dublă armonie, alcătuită din verigi personale şi profesionale, aşa cum ni s-au dezvăluit ele, în toată amploarea lor, prin cartea lansată şi prin spectacolul eveniment de la Centrul Naţional al Dansului Bucureşti, Atât de Fragedă, închinate de Cosmin Manolescu, memoriei soţiei sale, Gabriela Tudor. Lor li se vor adăuga şi o bursă a Fundaţiei Proiect DCM, bursa "Gabriela Tudor" ce va fi acordată anual, în luna iulie, de ziua Gabrielei, unui tânăr interesat să se specializeze în domeniul management-lui cultural, în care a excelat cea al cărui nume îl poartă.
Spectacolul Atât de Fragedă, excelent alcătuit, ne-a dat posibilitatea să înţelegem, prin proiecţii video şi prin fragmente prezentate, pe viu, din spectacole naţionale şi internaţionale, susţinute de cea plecată dintre noi, cât de mare a fost capacitatea ei managerială. Montajul video realizat de Daniel Gontz a ilustrat proiectele sprijinite şi finanţate de Pro Helvetia / Programul Cultural Elveţian în România, între 2000 şi 2007, la care Gabriela Tudor a fost principal pivot. Cei doi soţi au colaborat la prezentarea în ţară şi în străinătate a spectacolelor Incursiune 2 (1998), Privat Show (1999), Paradis