Salonul Auto de la Geneva 2009: premiera mondială a noului Polo
Noua versiune a modelului cu cel mai mare succes la clasa compactă
Disponibil în Germania de la un preţ de 12.150 euro
Polo BlueMotion cu 3,8 litri şi 96 g/km CO2
Bucureşti, 04 martie 2009 – Este momentul pentru lansarea noului Polo: Acest bestseller, care s-a vândut în milioane de exemplare, va fi lansat cu un aspect şi o tehnologie complet nouă şi o calitate unică. În mod consecvent, Volkswagen, prin modelul său din clasa compactă a anului 2009, respectă cerinţele ridicate impuse de piaţa actuală a automobilelor şi face în acest sens un pas înainte. Cele mai ecologice şi mai economice motoare, asociate cu un design inteligent, impun noi standarde la modelul Polo din cea de-a cincea generaţie.
„Am preluat conceptul suveran al modelului Golf la clasa mai mică. Pentru a asigura un preţ de bază redus, designerii, proiectanţii şi producătorii au cooperat într-o manieră unică până în prezent. Nu va exista un alt model în această clasă care să beneficieze de dezvoltarea şi calitatea oferită de noul Polo“, subliniază prof. dr. Martin Winterkorn, preşedintele consiliului de administraţie al Volkswagen AG, vorbind despre filozofia noului Polo.
Astfel, măsurile de siguranţă disponibile pentru Polo au fost adaptate pentru a asigura un nivel de cinci stele la testele EuroNCAP. Versiunea Polo Europe Edition va beneficia în producţia de serie de programul electronic de stabilitate ESP cu sistem de asistenţă la pornirea în rampă, o gamă foarte eficientă de airbarguri, inclusiv airbag combinat la nivelul capului şi al toracelui, precum şi tetiere de protecţie împotriva traumatismelor produse prin impact (pentru locurile din faţă), trei tetiere pentru locurile din spate, precum şi sisteme de prindere Isofix pentru scaunele de copii.
Valorile tehnice optime oferite de noul