Primul tren Henri Coanda Expres, ce face legatura intre statia Bucuresti Nord si Aeroportul Henri Coanda, a pornit in cursa miercuri, la ora 5:15. 18 perechi de trenuri realizeaza zilnic acest traseu, incepand de miercuri, la intervale de o ora, intre 5:15 si 23:23.
Trenul circula pe traseul Gara de Nord Bucuresti - Triaj - Chitila - Mogosoaia - Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni (cca 1,2 kilometri), la terminalele de plecari sau sosiri. Costul unui bilet, care acopera si transportul cu autobuzul, este de 6 lei si poate fi cumparat de la toate casele de bilete din statiile CFR si agentiile de voiaj, dar si de la casa de bilete deschisa in incinta Aeroportului Henri Coanda.
O cursa dureaza intre 40 si 45 de minute. Autobuzele speciale circula intr-un grafic orar corelat cu mersul trenurilor.
Oficialii din Ministerul Transporturilor considera ca aproximativ 4.000 de calatori vor circula zilnic pe linia de cale ferata Gara de Nord - Otopeni. Ministrul Radu Berceanu a declarat ca, in functie de interesul pe care il vor arata calatorii pentru acest traseu, se va decide pastrarea sau nu a acestei variante. Primul tren Henri Coanda Expres, ce face legatura intre statia Bucuresti Nord si Aeroportul Henri Coanda, a pornit in cursa miercuri, la ora 5:15. 18 perechi de trenuri realizeaza zilnic acest traseu, incepand de miercuri, la intervale de o ora, intre 5:15 si 23:23.
Trenul circula pe traseul Gara de Nord Bucuresti - Triaj - Chitila - Mogosoaia - Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni (cca 1,2 kilometri), la terminalele de plecari sau sosiri. Costul unui bilet, care acopera si transportul cu autobuzul, este de 6 lei si poate fi cumparat de la toate casele de bilete din statiile CFR si agentiile de voiaj, dar si de la cas