Agentia de branding BrandTailors asteapta o cifra de afaceri cu 20% mai mare in acest an, dupa ce si-a depasit previziunile de crestere pe 2008. "In a doua jumatate a anului am avut din ce in ce mai multe proiecte, chiar daca a fost criza", spune Beatrice Danis, Managing Partner la BrandTailors. Agentia a avut incasari de peste 610.000 de euro in 2008, in urcare cu 45% fata de 2007, peste previziunile initiale de crestere de 30%. Printre proiectele care au contribuit la crestere sunt rebranding-urile Class Living, Silvana si Kandia, precum si proiectul de branding Cher Patissier. Piata de branding va mai creste si anul acesta, crede Danis, dar pe seama proiectelor de rebranding, pentru ca lansarile de branduri noi se vor imputina. Si bugetul de salarii pentru 2009 al agentiei a crescut cu 30%, iar anul acesta vor mai fi angajate patru persoane, in ciuda contextului economic. BrandTailors a fost fondata in 2004, de Beatrice Danis (50%) si Janos Kurko (50%), si a realizat proiecte pentru Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Planorama, Unlock Market Research, ProdLacta, Orkla Foods, Pambac si Cadbury, ultimii trei fiind si cei mai longevivi clienti ai agentiei. BrandTailors este una dintre cele mai importante agentii de branding de pe piata locala. Pe primul loc in acest sector se afla Brandient (care a avut afaceri de 775.000 de euro in 2007 si estimari de crestere cu 50% in 2008), potrivit ultimelor date disponibile. Ceilalti jucatori importanti sunt Grapefruit (afaceri de 600.000 de euro in 2008) si Branzas Design ( vanzari de 310.000 euro in 2007).
Agentia de branding BrandTailors asteapta o cifra de afaceri cu 20% mai mare in acest an, dupa ce si-a depasit previziunile de crestere pe 2008. "In a doua jumatate a anului am avut din ce in ce mai multe proiecte, chiar daca a fost criza", spune Beatrice Danis, Managing Partner la BrandTailors. Agentia