În faţa concurenţei de pe segmentul business, unde BlackBerry şi telefoanele Windows Mobile câştigă teren, Nokia contraatacă cu cele mai bune arme, pe segmentul consumer. Preluând o reţetă deja verificată de Apple, cu iPhone App Store şi iTunes, cel mai mare producător de telefoane mobile va lansa, inclusiv pe piaţa românească, două servicii de tip magazin virtual, Comes With Music şi Ovi Store, primul pentru muzică, iar al doilea pentru aplicaţii. De asemenea, noul servici
În faţa concurenţei de pe segmentul business, unde BlackBerry şi telefoanele Windows Mobile câştigă teren, Nokia contraatacă cu cele mai bune arme, pe segmentul consumer.
Preluând o reţetă deja verificată de Apple, cu iPhone App Store şi iTunes, cel mai mare producător de telefoane mobile va lansa, inclusiv pe piaţa românească, două servicii de tip magazin virtual, Comes With Music şi Ovi Store, primul pentru muzică, iar al doilea pentru aplicaţii. De asemenea, noul serviciu de mesagerie electronică integrat în mobilele Nokia nu va fi destinat doar segmentului business. Şi fiindcă netbook-urile sunt la modă, producătorul a anunţat lansarea unui laptop sub brand propriu. „Vedem cu ochiul liber cum telefoanele mobile nu mai sunt doar telefoane, ci terminale, computere mobile. La fel, internetul fix devine pe zi ce trece internet mobil“, spune Jan Kolimar, General Manager Nokia Central Europe. „Prin urmare, a fost un pas de dezvoltare natural pentru noi, care vedem o oportunitate uriaşă în ceea ce priveşte internetul mobil, iar aceasta e o strategie pe termen lung“.
Comes With Music va permite accesul, pe timp de un an, al celor care au achiziţionat unul dintre mobilele Nokia 5310, N95, N96 sau 5800, la o colecţie de şase milioane de titluri muzicale care pot fi descărcate gratuit în telefon sau în computer. „Până şi în Marea Britanie, unde a fost lansat serviciul, clienţii au f