Omul de afaceri Octavian Radu (desen), care ruleaza intre 250 si 300 mil. euro prin intermediul grupului de firme RTC, a preluat cinci magazine de incaltaminte si accesorii Aldo, in urma unei investitii de
1,6 milioane de euro.
Reteaua ar putea avea venituri de doua mil. euro in primul an. Astfel, Octavian Radu isi consolideaza pozitia in retailul de fashion care ii va aduce la finalul anului 15% din vanzari, fata de 5-7% in prezent.
"Investitia in preluarea acestui brand se ridica la 1,6 mil. euro, din care franciza reprezinta 10%. In decembrie am avut primele discutii cu conducerea companiei, iar contractul a fost semnat la scurt timp. Ne doream acest brand, mai ales ca segmentul de incaltaminte era total neacoperit, iar noi am cautat tot anul trecut sa investim in acest business", a declarat Octavian Radu, proprietarul RTC. Cele cinci magazine Aldo cu locatii in Bucuresti Mall (2 magazine), Baneasa Shopping City (2 magazine) si Polus Center din Cluj (un magazin) au fost preluate de la compania cu capital turc Retco Retail, care detinea franciza pentru Romania, cu cei aproximativ 40 de angajati.
Inceputul acestui an l-a prins pe Radu cu trei noi branduri, dintre care doua pe segmentul de fashion si unul pe restaurante. Daca in piata restaurantelor Octavian Radu a facut primul pas prin deschiderea unitatii Vapiano, a carei investitie in deschidere a ajuns la 1,2 mil. euro, in retailul de fashion, pe langa Aldo, Toi&Moi a fost o alta marca greceasca de imbracaminte pe care Rafar, divizia de fashion a RTC, a considerat ca este momentul sa o cumpere.
Astfel portofoliul companiei a ajuns sa numere 13 branduri, printre care Debenhams, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz & Pablosky sau Bally.
Anul acesta, Radu spune ca va fi "prudent", referitor la decizia de a deschide alte magazine, dar se va gandi serios si la anumite inchide