În cursul anului trecut, vânzările cotidianului Adevărul au crescut de aproape patru ori, ajungând în luna decembrie la o medie pe apariţie de 84.664 de exemplare.
Publicaţia a înregistrat o creştere a vânzărilor de aproape patru ori în 2008.
„Adevărul” a trecut în fruntea topului celor mai vândute ziare de calitate. Cu o medie de vânzări de 61.825 de exemplare pe apariţie, în perioada octombrie-decembrie 2008, cotidianul a devansat ziarele „Jurnalul naţional” (58.695 de exemplare), „România liberă” (53.012) şi „Evenimentul zilei” (43.775).
Clasamentul este completat de „Gândul” (19.774 exemplare), „Ziarul financiar” (17.780), „Cotidianul” (14.610 exemplare), iar pe locul opt se plaseză „Ziua” (13.243 exemplare). Aceste rezultate l-a dus în poziţia de lider pe ultimul trimestru din 2008 în clasamentul ziarelor de calitate. Cifrele BRAT arată că “Adevărul” a înregistrat o creştere a vânzărilor de aproape patru ori în 2008.
Cel mai bine vândut cotidian românesc rămâne „Libertatea”, care a reuşit o medie pe apariţie de 234.873 exemplare. Pe poziţia a doua s-a situat „Click!”, cu o medie de 159.677 de exemplare vândute în octombrie - decembrie 2008, iar pe poziţia a treia s-a clasat un alt tabloid, „Cancan”, cu o medie de 108.993 bucăţi.
Pe piaţa cotidienelor sportive, „Gazeta sporturilor” continuă să conducă în derbiul cu „ProSport”. Gazeta a înregistrat, în intervalul octombrie - decembrie 2008, vânzări medii de 81.249 exemplare, în timp ce principalul contra-candidat a vândut, în medie pe apariţie, 51.856 bucăţi.
Ghiduri TV
Potrivit BRAT, “Adevărul Ghid TV” a trecut pe primul loc la media vânzărilor pe ultimul trimestru din 2008, perioadă în care a avut vânzări medii de 76.043 exemplare, în timp ce “Evenimentul ghid TV” a contabilizat o medie de 74.824 de bucăţi, iar “Jurnalul naţional ghid TV” a avut vânzări medii pe