Compania Porsche AG, cu sediul în Stuttgart, a adăugat un nou model celei de-a doua generaţii a seriei 911: noul GT3, mai puternic, mai rapid şi mai rafinat decât predecesorul. Dezvoltând noul 911 cu motor aspirat natural, Porsche a folosit învăţămintele din participările la competiţii, motiv pentru care noul GT3 impresionează nu doar pe stradă, ci şi pe circuit. Modelul îşi face debutul zilele acestea la Salonul Auto de la Geneva, iar vânzările în Europa sunt programate să înceapă în luna mai.
Noul Porsche GT3 a beneficiat de îmbunătăţiri privind două aspecte-cheie: performanţe şi dinamica ţinutei de drum. Propulsorul cu şase cilindri dezvoltă 320 kW, respectiv 435 de cai-putere, cu 20 mai mulţi decât versiunea precedentă. Câştigul de putere provine în primul rând din capacitatea cilindrică mărită cu 200 cmc, la 3,8 litri, şi din îmbunătăţiri aduse sistemelor de admisie şi evacuare. Privind dinamica, 911 GT3 beneficiază de o premieră: sistemul în versiune sportivă Porsche Stability Management oferă posibilitatea de a dezactiva funcţiile de control al stabilităţii şi controlul tracţiunii pe trepte separate. Specificaţii tehnice: Motor: 3,8 litri, 6 cilindri, boxer Putere max.: 435 CP CP/l: 114,5 Acceleraţie 0-100 km/h: 4,1 secunde
Viteză max.: 312 km/h Compania Porsche AG, cu sediul în Stuttgart, a adăugat un nou model celei de-a doua generaţii a seriei 911: noul GT3, mai puternic, mai rapid şi mai rafinat decât predecesorul. Dezvoltând noul 911 cu motor aspirat natural, Porsche a folosit învăţămintele din participările la competiţii, motiv pentru care noul GT3 impresionează nu doar pe stradă, ci şi pe circuit. Modelul îşi face debutul zilele acestea la Salonul Auto de la Geneva, iar vânzările în Europa sunt programate să înceapă în luna mai.
Noul Porsche GT3 a beneficiat de îmbunătăţiri privind două aspecte-cheie: performanţe şi dinamica ţinutei de dr