Service-urile auto vor continua sa angajeze oameni, pe masura ce vanzarile de automobile noi scad, iar cererea de servicii de asistenta tehnica auto creste.
"Criza este bine-venita pentru mentenata auto. Cred ca vor fi create mai multe posturi in acest domeniu, pentru ca in ultimii ani s-au vandut foarte multe masini care, mai devreme sau mai tarziu, tot vor ajunge in service. In prezent, in Bucuresti dureaza doua saptamani sa fii programat pentru o revizie tehnica la masina", spune Oana Vicoleanu, reprezentantul companiei franceze GNFA in Romania, care ofera servicii de instruire. In Romania au fost vandute in ultimii 8 ani 1,7 milioane de autovehicule noi, ceea ce reprezinta 35% din parcul ato national. Circa 200.000 de angajati lucreaza in industria auto.
Service-urile auto vor continua sa angajeze oameni, pe masura ce vanzarile de automobile noi scad, iar cererea de servicii de asistenta tehnica auto creste.
"Criza este bine-venita pentru mentenata auto. Cred ca vor fi create mai multe posturi in acest domeniu, pentru ca in ultimii ani s-au vandut foarte multe masini care, mai devreme sau mai tarziu, tot vor ajunge in service. In prezent, in Bucuresti dureaza doua saptamani sa fii programat pentru o revizie tehnica la masina", spune Oana Vicoleanu, reprezentantul companiei franceze GNFA in Romania, care ofera servicii de instruire. In Romania au fost vandute in ultimii 8 ani 1,7 milioane de autovehicule noi, ceea ce reprezinta 35% din parcul ato national. Circa 200.000 de angajati lucreaza in industria auto.