Producătorul spaniol Seat a venit la Geneva cu un alai de noutăţi, format din versiunea break a modelului Exeo, restilizările León şi Altea, precum şi prototipul „verde” León ECOMOTIVE.
Break-ul, botezat Exeo ST, va ajunge la noi în a doua jumătate a anului şi va avea aceeaşi gamă de dotări ca şi surata berlină. Totuşi, Exeo ST se diferenţiază net de orice alt model din familia Seat şi are toate şansele să ajungă un concurent serios la clasa break. Funcţional şi practic, acesta se poate încărca până la nivelul plafonului, asigurându-se totodată şi păstrarea în cele mai bune condiţii a obiectelor depozitate. Designul lui Exeo ST este foarte şic pentru un break, cu linii discrete şi cursive.
Deşi caroseria este mai lungă decât la berlină, iar portbagajul vizibil mai mare în volum, noul break de la Seat promite să fie cel puţin la fel de performant.
Constructorul spaniol continuă strategia de reducere a nivelului de emisii şi a consumului de carburant pentru modelele din gamă, dovadă fiind şi conceptul León Ecomotive. Acesta a fost echipat cu un motor 1.6 TDI la 105 CP, cu filtru de particule diesel şi tehnologie common rail. Remarcabil la acest prototip este consumul de doar 3.8 litri/100 de kilometri, completat de cele 99 g/km emisii, înscriind prototipul în liga celor mai ecologice modele compacte. Noul León va fi inclus în gama ECOMOTIVE a producătorului, alături de Ibiza şi Alhambra. (E.H.)
Producătorul spaniol Seat a venit la Geneva cu un alai de noutăţi, format din versiunea break a modelului Exeo, restilizările León şi Altea, precum şi prototipul „verde” León ECOMOTIVE.
Break-ul, botezat Exeo ST, va ajunge la noi în a doua jumătate a anului şi va avea aceeaşi gamă de dotări ca şi surata berlină. Totuşi, Exeo ST se diferenţiază net de orice alt model din familia Seat şi are toate şansele să ajungă un concurent serios la clasa brea