Ediţia din acest an a salonului elveţian aduce o puzderie de premiere mondiale, concepte de vis şi maşini ecologice.
1 /.
Bogăţia de modele care se poate observa zilele acestea la standurile Salonului Inter naţional de la Geneva aminteşte de vremurile bune de odinioară. De acele timpuri de dinaintea crizei economice, când industria de profil era într-o eferves cenţă nebună. De anul trecut pe vremea asta, ce mai!
Nici un producător care se respectă nu lipseşte de la evenimentul elveţian. Nu sunt absenţi nici jucătorii care par foarte aproape de momentul ieşirii din joc. Şi cu toţii, ca într-un ultim asalt condus fără prea multe iluzii, mai degrabă pentru păstrarea onoarei, sunt „înarmaţi” cu propuneri pentru azi, planuri pentru mâine şi multe, multe vise.
Pe scurt, avem parte de ofertelestas: maşini populare (dedicate celor care în aceste momente îşi pierd locurile de muncă), modele de vis (pentru magnaţi, şeici, oligarhi), prototipuri/concept- caruri mai mult sau mai puţin serioase (pe care să le aşteptăm în show roomuri adică) şi maşini „verzi” (cu alte cuvinte, acele mijloace de transport care trebuie să salveze planeta).
Maşini pentru oameni obişnuiţi
VW Polo.A cincea generaţie a subcompactei germane pare un Golf puţin intrat la apă. Asemănarea cu „fratele” mai mare poate fi un atu. Faptul că s-a folosit o platformă tehnică nouă - lucru care nu s-a întâmplat în cazul Golfului - vine ca un plus cert.
Chevrolet Spark.Matizul, cel care le-a fost atâţia ani pe plac doamnelor sau domnişoarelor din viaţa noastră, a primit permisiunea de a intra în istorie. Noul Spark, care va înlocui vechiul Spark (adică Matizul uşor retuşat, cu nume bizar şi siglă americană), a devenit mai colţuros şi a căpătat o platformă tehnică nouă.
Skoda Yeti.Unii îl prezintă drept primul SUV compact