Volkswagen Polo, vedeta clasei compacte, a primit de la tăticii nemţi straie noi şi motoare mai puternice. Ajuns la cea de-a cincea generaţie, noul Polo se distinge prin designul elegant, tehnologia îmbunătăţită şi economia de combustibil. În primul an vor exista şapte motorizări, patru pe benzină şi trei diesel, care vor avea între 60 CP şi 105 CP. Între acestea, se remarcă noul propulsor 1.2 TSI la 105 CP, cu patru cilindri şi turbină de supraalimentare, care are un consum de numai 5,5 litri/100 km. De altfel, noile propulsoare TDI şi TSI, completate de introducerea cutiei de viteze cu dublu ambreiaj (DSG) cu 7 trepte sunt atuurile noii generaţii Polo. Nemţii au pregătit şi varianta BlueMotion, cu motor 1.6 TDI şi 90 CP, care are cel mai mic consum şi cel mai redus nivel de noxe dintre toate compactele cu cinci locuri, 3,8 litri/100km, respectiv 96g CO2/km.
Versiunea Polo Europe Edition va beneficia în producţia de serie de programul ESP cu sistem de asistenţă la pornirea în rampă, o gamă de airbaguri care include airbag combinat la nivelul capului şi al toracelui, precum şi tetiere de protecţie împotriva traumatismelor produse prin impact, pentru locurile din faţă. Estetic, Polo a crescut în lăţime, dar a fost redus în înălţime, cu scopul de a-l face mai dinamic şi mai spaţios. Liniile de design denotă o simplitate elegantă, iar interiorul, complet modificat, este mai ergonomic. Modelul, disponibil în trei şi cinci uşi, va fi lansat în România în toamna acestui an, însă poate fi rezervat prin importatorul oficial Porsche România începând cu luna iunie. (E.H.)
Volkswagen Polo, vedeta clasei compacte, a primit de la tăticii nemţi straie noi şi motoare mai puternice. Ajuns la cea de-a cincea generaţie, noul Polo se distinge prin designul elegant, tehnologia îmbunătăţită şi economia de combustibil. În primul an vor exista şapte motorizări, patru pe benz