Prin decizia noului director, Laurenţiu Marin, publicul larg nu mai poate păşi în instituţie decât marţea, de la 15.00 la 17.00 # Concluzia: pentru a trece pragul DADL, trebuie să posezi certificat ORNISS
Rezilierea de către Direcţia Apelor Dobrogea Litoral a 41 de contracte din 46, încheiate cu operatorii de plajă, a stârnit reacţii în rândul acestor agenţi economici.
Cum era de aşteptat, aceştia s-au adresat instanţei. Măsura de reziliere a contractelor a fost luată de către pesedistul Laurenţiu Marin, la o lună după ce a fost instalat în funcţie. De altfel, social-democratul, care în anii uceniciei politice a trecut şi pe la PRM, şi-a început mandatul cu o altă acţiune în forţă. Nici bine nu i se uscase cerneala de pe decizia de numire în funcţie, că la trei zile după instalarea ca director al DADL, tânăra speranţă a PSD s-a apucat de demolarea beach-bar-urilor. După ce a curăţat plaja de „ilegalişti", Marin s-a apucat, pe 2 martie, să ecologizeze plajele şi totodată să „scuture" şi lista cu operatori de plajă, lăsată moştenire de directorul liberal Gheorghe Babu. Zis şi făcut, numai că operatorii de plajă au atacat în instanţă decizia de reziliere a contractelor.
Doar două ore pentru public
Ieri, reprezentanţi ai unor agenţi economici care au avut în administrare sectoare de plajă şi-au făcut apariţia la sediul DADL, din str. Mircea cel Bătrân, pentru a depune adrese prin care să solicite motivarea deciziei luate de directorul instituţiei. Aceştia, însă, s-au lovit de un zid de tăcere din partea angajaţilor, care le-au pus în vedere faptul că pot face reclamaţii sau trimite adrese doar în orele de audienţă stabilite de noul director, mai exact în cele două ore rezervate marţea, în intervalul 15.00 - 17.00. Altfel - li s-a explicat petenţilor - au la dispoziţie alte modalităţi de a trimite ce hârtii vor,