Conflictul dintre operatorul de salubritate şi conducerea Primăriei Ploieşti a fost câştigat de rozătoare, care au invadat ghenele blocurilor turn din oraş.
1 /.
Restanţele de 1,4 milioane de lei acumulate de asociaţiile de proprietari din Ploieşti la operatorul de salubritate au declanşat un conflict între municipalitate şi Veolia Servicii de Mediu.
„Tarifele au rămas aceleaşi de trei ani. Am cerut consilierilor locali să instituie măcar un tarif pentru colectarea deşeurilor menajere din ghenele blocurilor turn, care s-au transformat în focare de infecţie. Noi nu putem presta la infinit acest serviciu gratuit”, a declarat Ion Vicol, purtătorul de cuvânt al firmei de salubitrate.
Dispută pe calitatea serviciilor
De partea cealaltă, conducerea Primăriei Ploieşti acuză Veolia că nu prestează servicii de calitate.
„Nu sunt mulţumit de modul în care se face curăţenie în Ploieşti. Din toamnă, când va avea loc licitaţia pentru serviciul de salubritate, vom avea doi operatori şi nu unul singur, ca până acum, ca să existe concurenţă”, a declarat primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici.
Au năpădit şobolanii în blocuri
Din acest conflict cei care au de suferit sunt locatarii celor peste 30.000 de apartamente din blocurile turn din oraş, ale căror ghene au fost invadate de şobolani.
„Eu locuiesc la parter şi mi-e frică să mai duc gunoiul din cauza rozătoarelor. Sunt cadru medical şi cunosc câte boli pot transmite şobolanii care colcăie în ghena noastră”, susţine Dana Costache, locatara unui bloc cu nouă etaje de pe strada Armoniei. „Eu mai fac din când în când curat la ghenă, dar au venit şobolanii şi nu prea mai am curaj să intru aici”, spune Vasile Popescu, un ploieştean care locuieşte în cartierul Vest.
„Din cauza şobolanilor am rămas fără personal. Din ce