Anul acesta, promovarea piesei de la Eurovision se va face mai mult pe internet, la radio şi TV, decât prin concerte în străinătate. Reprezentanta României la Moscova a filmat zilele acestea videoclipul melodiei „The Balkan Girls”, cu care va participa la concurs. „Este un clip regizat de Dragoş Buliga, realizat de Cat Music, casa de discuri a Elenei, în colaborare cu TVR. Filmările au avut loc atât în interior, cât şi în exterior, iar în clip apar mulţi dansatori”, a declarat pentru „Adevărul” Dan Manoliu, coordonatorul delegaţiei României la Eurovision.
Deşi Elena Gheorghe (23 de ani) va fi prezentă săptămâna viitoare la Berlin, Dan Manoliu spune că anul acesta va miza pe o promovare masivă pe internet, pe radio şi tv.
„Ceea ce prinde într-un an, poate să nu mai meargă în anul următor, aşa că ne-am hotărăt să promovăm piesa pe site-urile fancluburilor concursului, pe radiouri şi televiziuni din toată Europa”, explică el. „Vom merge şi în câteva oraşe din străinătate, însă nu în foarte multe. În ultimii doi ani, acest gen de promovare nu prea ne-a ajutat”, mai spune Manoliu.
Se lucrează încă la show
Acesta a dezvăluit că încă se lucrează la forma finală a proiectului, de la costume, până la show. „În ceea ce priveşte costumele, vom primi câteva propuneri din partea unor studenţi de la Academia de Arte Frumoase din Cluj, urmând să alegem dintre acestea.
La show încă se lucrează, nu ştim care va fi forma finală, dar pot spune că, alături de Elena, pe scenă vor fi şi dansatori. Oricum, este pentru prima dată când avem o interpretă care arată bine, se mişcă bine, cântă bine”, spune Manoliu.
Şanse mici, potrivit sondajelor
Chiar dacă în emisiuni radio şi tv din România, cât şi pe diverse forumuri internaţionale dedicate concursului, au apărut mai multe comentarii referi