Pentru Baume & Mercier, 2009 e un an important. Pe langa faptul ca, exact ca si celelalte marci de ceasuri, va avea nevoie de cea mai inteleapta si mai originala strategie pentru a contracara efectele crizei economice, brandul marcheaza 25 de ani de la lansarea colectiei emblematice Hampton (si 179 de ani de la infiintare, dar, cum nu este o cifra rotunda, probabil ca sampania se va deschide peste vreo 21 de ani).
Pentru americani, si mai ales pentru newyorkezi, Hampton are conotatii mitice, fiind una dintre cele mai frumoase zone de pe Coasta de Est cu acces la plaja si la ocean, locul de joaca al vedetelor, al miliardarilor si al personalitatilor din toate domeniile de foarte multa vreme. Simbol prin excelenta al escapismului, al naturii, dar si al elegantei, Hampton a fost o alegere foarte inspirata pentru colectia Baume & Mercier care tocmai a implinit un sfert de secol, fapt marcat la Salonul de la Geneva prin lansarea noii versiuni a gamei, care cuprinde trei piloni: Hampton Classic (carcasa patrata a fost redesenata intr-o linie mai moderna), Hampton manchette (varianta bijuterie) si Hampton magnum (versiunea sport, XL, care are acum si o identitate feminina, alba ca zapada).
De asemenea, Baume & Mercier si-a anuntat si noii ambasadori - la randul lor dedicati mai ales pietei americane, ca si Hampton - Evangeline Lilly (starul din Lost) si David Duchovny (fostul Mulder, actualul Moody - personajul principal cu foarte multe probleme al serialului Californication). Cei doi actori apar in campanie sub sloganul Baume & Mercier & Me (acum la a patra editie), care a fost ales pentru a sugera accesibilitatea si apropierea brandului de posesorii ceasurilor B&M. De remarcat ca onorariile celor doua staruri, cat si ale fotografilor care le-au realizat portretele, sunt donate in intregime unor organizatii caritabile, ca si la editiile precedente ale campan