JW Marriott va oferi o serie de pachete de cazare la preţ redus. Potrivit managerului JW Marriott, Kurt Strohmayer, criza a adus o schimbare a profilului clienţilor de pe segmentul călătoriilor de afaceri. Elegant, politicos, Strohmayer este imaginea perfectă a unităţii pe care o conduce. JW Marriott este cel mai mare hotel de pe piaţa de cinci stele la nivel local din punct de vedere al veniturilor, fiind totodată şi una dintre cele mai luxoase proprietăţi.
Totuşi, criza se pare că nu ocoleşte nici această unitate, în prezent fiind observabilă o scădere pe segmentul clienţilor de lux.
Segmentul de lux,aproape de declin
„În cazul nostru, am văzut un declin al afacerilor însă acesta s-a manifestat în principal pe segmentul de lux. Vindeam apartamente prezidenţiale, camere executive, apartamente executive, servicii care aveau un nivel ridicat al tarifelor, iar pe acest segment vedem acum că nu mai este o cerere la fel de mare ca în trecut.
Cred că este o situaţie similară cu ceea ce se întâmplă în industria auto. Maşinile de lux nu mai sunt aşa de bine vândute ca în anii precedenţi. Probabil că există o corelare în segmentele pieţei de lux“, este de părere Kurt Strohmayer.
Însă managerul JW Marriott a conceput deja un plan pentru a câştiga clienţi pe palierul premium: va colabora cu o revistă de lux pentru a face cunoscute serviciile hotelului şi pentru a atrage noi clienţi.
Potrivit lui Strohmayer, segmentul de business (călătorii de afaceri) care deţine o pondere de peste 80% în încasări, va rămâne şi în acest an la un nivel similar, profilul clientului de afaceri fiind în acest an puţin diferit. „E posibil să fi intervenit o schimbare a profilului celor care călătoresc.
În trecut, aveam manageri care călătoreau pentru a deschide noi sucursale ale companiilor pe care l