Cei care activeaza in domeniul vestimentar au observat o tendinta interesanta in ultima vreme: de cand cu criza, cravatele barbatilor tind sa devina din ce in ce mai subtiri.
Potrivit lui John Lewis, reprezentant al lantului magazinelor Topman din Marea Britanie, 15% dintre vanzarile la cravate din ultimele sase luni au constat in accesorii late de doar 2,5 centimetri, o tendinta cel putin interesanta, dupa cum relateaza The Telegraph.
In urma cu un an, inainte de criza, doar 5% dintre cravatele vandute erau la fel de subtiri, a declarat Lewis. Tot vedetele, afectate si ele de criza, se pare, au dat tonul acestei tendinte. Pete Doherty si Jude Law sunt niste deschizatori de drum in acest sens.
Potrivit unor experti in moda, perioadele asemanatoare din istorie, din punct de vedere economic, s-au caracterizat prin aceeasi tendinta in ceea ce priveste cravatele. E vorba de anii '30 si '80, cand economia nu statea chiar pe roze.
Interesant e ca, in aceste perioade de restriste, vanzarile la rujuri au crescut vertiginos. Tendinta a fost observata, pentru prima oara, in perioada de depresie din 1930, cand femeile isi cumparau ruj si il foloseau din dorinta de a se inveseli.
Cei care activeaza in domeniul vestimentar au observat o tendinta interesanta in ultima vreme: de cand cu criza, cravatele barbatilor tind sa devina din ce in ce mai subtiri.
Potrivit lui John Lewis, reprezentant al lantului magazinelor Topman din Marea Britanie, 15% dintre vanzarile la cravate din ultimele sase luni au constat in accesorii late de doar 2,5 centimetri, o tendinta cel putin interesanta, dupa cum relateaza The Telegraph.
In urma cu un an, inainte de criza, doar 5% dintre cravatele vandute erau la fel de subtiri, a declarat Lewis. Tot vedetele, afectate si ele de criza, se pare, au dat tonul acestei t