Prin 2002, în firma lui Valeriu Lazarov, cîteva persoane din echipa Din dragoste discutau aprins despre felul cum reprezentanţii unei agenţii de publicitate le-o trîntiseră în faţă: "Mai mult decît reclame cu detergenţi n-au ce căuta la voi. În afară de femei tembele nimeni nu se uită la Mircea Radu". Dar cît de nedrepţi şi cît de neştiutori erau advertiserii! Echipa Din dragoste avea un singur argument care îi putea spăla onoarea: cifrele. Telespectatorii nu erau numai femei. Ci vreo 45% bărbaţi. Nu erau numai needucaţi. Mai mult de jumătate aveau cel puţin liceul. Cifrele pictau, pe ici pe colo, în tabloul publicului de la Din dragoste, şi cîte o doamnă cu doctorat, şi cîte un domn manager sau profesionist. Publicul nu e aşa cum ne închipuim noi că e. Şi, aşa cum nu sîntem ceea ce mîncăm, nu sîntem nici ceea ce vedem la televizor.
Războiul sexelor
"Şuuuttt!" " se aude o voce groasă de bărbat, cînd e meci pe GSP TV. "Goool" " îi răspunde de pe canapea o voce înaltă de femeie. Deşi te-ai aştepta ca spaţiul sacru bărbătesc să fie la TV posturile de sport, 38% dintre telespectatorii GSP TV sînt femei. Din răzbunare probabil, la televiziunea roz "pentru toate femeile din tine", Euforia TV, 34% dintre consumatori sînt bărbaţi. Totuşi, există posturi care vînează în special bărbaţii şi strategia pare să meargă. Un astfel de exemplu este Discovery Channel, unde aproape două treimi din audienţă e masculină.
Om sărac, om bogat
Există printre dumneavoastră oameni care lucrează în top management, fac bani, hotărăsc soarta companiilor sau au meserii de "elită". Atunci cînd ajung seara acasă, deschid televizorul şi se delectează cu unul dintre cele mai de succes show-uri din România: Dan Diaconescu în Direct. OTV reuşeşte să atragă din totalul publicului său 4,2% manageri şi profesionişti. Nu ştiu dacă Dan Diaconescu a premeditat obţinerea acestui tip