Publicaţia a început anul 2008 pe poziţia a treia şi a urcat până pe primul loc, după ce şi-a crescut vânzările medii de aproape cinci ori. Cititorii au început să pună tot mai mult accent pe calitatea şi cantitatea informaţiilor furnizate de publicaţiile de specialitate şi au ales să cumpere ghidul TV editat de “Adevărul”. “Adevărul Ghid TV” începuse anul 2008 cu vânzări medii de 29.453 de exemplare pe apariţie, ceea ce îl clasa pe poziţia a treia în topul publicaţiilor de specialitate, potrivit datelor furnizate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT).
Liderul, “Evenimentul zilei ghid TV”, vindea, 87.394 bucăţi, iar “Jurnalul naţional ghid TV” înregistra 81.444 copii vândute pe ediţie.
Finalul lui 2008 a consimţit urcarea publicaţiei “Adevărul Ghid TV” pe locul 1, cu vânzări medii de 145.137 de exemplare, dublu faţă de competitori.
“Evenimentul zilei ghid TV” a coborât la 73.651 de bucăţi, iar “Jurnalul naţional ghid TV” a înregistrat o uşoară creştere, până la o medie de 71.400 de copii pe ediţie.
Calitatea a adus cititorii
“Creşterea vânzărilor este rezultatul firesc al creşterii calităţii produsului. Ghidul TV «Adevărul» are, din luna noiembrie 2008, o identitate proprie, satisface nevoile consumatorului TV având cele mai multe pagini (80), programe (66) şi recomandări (200)”, a declarat Maridana Arsene, editorul-coordonator al ghidului. “Adevărul Ghid TV” a urcat pe prima treaptă a podiumului şi pe media ultimelor trei luni din 2008, cu 76.043 de exemplare vândute.
Cititorii au preferat ghidul furnizat de “Adevărul”, în dauna celui editat de “Evenimentul zilei” (40 de pagini, 33 de programe) şi a celui de la “Jurnalul naţional” (40 pg, 32 programe).
Cu o medie de vânzări de 61.825 de exemplare pe apariţie, în ultimul trimestru din 2008, cotidianul “Adevărul