Jurnalul Naţional a avut cele mai mari vânzări în anul 2008, pe segmentul ziarelor de calitate, lucru certificat de cele mai recente date furnizate de BRAT. Cu o medie de peste 61.000 de exemplare, ziarul editat de trustul Intact a fost în 2008 numărul 1 atât din punct de vedere al vânzărilor, cât şi al audienţelor.
Potrivit celor mai recente date furnizate de BRAT, Jurnalul Naţional este ziarul cu cea mai mare medie de vânzări în 2008 de pe segmentul ziarelor de calitate. Faptul că din 2004 cotidianul editat de trustul Intact este liderul ziarelor de calitate demonstrează încrederea semnificativă de care se bucură această publicaţie în ochii românilor. O confirmare suplimentară a acestui fapt vine şi prin acordarea, de cititorii Readear’s Digest, a distincţiei “Most Trusted Brand” – categoria Newspapers (“Cel mai de încredere ziar”).
Media vânzărilor Jurnalului Naţional pe anul trecut este de peste 61.000 de exemplare, la o distanţă confortabilă de ocupantul locului secund, România liberă, care a făcut schimb de poziţii cu Evenimentul zilei.
Cu o medie anuală de 53.176, publicaţia editată de Societatea R s-a impus în lupta pentru ocuparea locului 2 cu ziarul elveţienilor de la Ringier, care încet-încet pierde tot mai mulţi cititori.
Evenimentul a ajuns pe locul 3 în privinţa vânzărilor totale. Cifrele raportate de fosta “Bulină roşie” nu lasă loc de prea multe interpretări: 48.659 exemplare achiziţionate de cititori.
Locul 4, din punctul de vedere al mediilor de vânzări pe anul trecut este Adevărul. Media anuală declarată este de 37.914 de exemplare, aproape la jumătate faţă de Jurnalul Naţional şi încă destul de departe de ocupantele locurilor 2 şi 3. Dincolo de cuvintele şi interpretările pompoase, cifrele nu păcălesc niciodată. Iar acestea demostrează un singur lucru:
Jurnalul N