Omul de afaceri Marius Ghenea, unul dintre fondatorii retailerului de produse electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo, a deschis cea de-a doua cafenea Testa Rossa, in centrul comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei, dupa ce la sfarsitul anului trecut, in noiembrie, a adus brandul pe piata locala in Liberty Center, din zona Trafic Greu. Cafeneaua este plasata pe locul unde recent s-a inchis CoffeeHeaven, prima cafenea de origine poloneza din Romania. CoffeeHeaven a decis sa iasa definitiv de pe piata locala, dupa aproape un an de functionare, din cauza rezultatelor sub asteptari obtinute. "Deschiderea unei noi cafenele Testa Rossa decurge conform planificarii strategice din 2008, cand ne-am propus doua-trei deschideri in centre comerciale inainte de a ne indrepta catre locatii high-street. Investitia in a doua unitate s-a ridicat la peste 200.000 de euro", a declarat Cristian Iorga, director general al Italian Coffee Concept, companie prin intermediul careia a fost adus brandul Testa Rossa in Romania. Pentru cafeneaua din Baneasa, care se intinde pe o suprafata de 120 de metri patrati, au fost angajate sapte persoane. Marius Ghenea a conturat deja planul de extindere al brandului de cafenele, vizand si acordarea de francize atat in Bucuresti, cat si in orasele aflate la o distanta mare fata de Capitala. Testa Rossa concureaza direct cu Cup & Cino, Gloria Jean's Coffee sau Costa Coffee. Ghenea are un buget de 1,6 mil. euro pentru opt cafenele pana in 2011, investitia in deschiderea unei unitati fiind cuprinsa intre 150.000 si 250.000 de euro. Majoritatea cafenelelor urmeaza sa fie lansate in Bucuresti, iar restul in marile orase ale tarii, precum Timisoara, Cluj sau Constanta. Testa Rossa se adreseaza unui public tinta cu venituri medii si peste medii.
Omul de afaceri Marius Ghenea, unul dintre fondatorii retailerului