Dupa ce, la inceputul lunii, angajatii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) au dovedit ca nu le pasa catusi de putin de ieseni, oamenii lui Valerian Salavastru, seful institutiei, au gafat din nou. De aceasta data, ei au pasat catre un departament al Primariei o sesizare anonima pe care, in mod normal, ar fi trebuit sa o claseze. "Redirijare Primarie. Reclamatia nu este semnata. Nu se poate face raspuns deoarece nu se poate adresa cuiva, nu exista declinarea identitatii locatarilor", scriu cei de la OJPC in finalul reclamatiei 133 din ianuarie 2009, reclamatie venita din partea locatarilor blocului G1 din Splai Bahlui. Tocmai in conditiile in care "nu se poate face raspuns", angajatii OJPC au ales sa se spele pe maini, solicitand celor din primarie "sa transmita rezultatul cercetarii reclamatiei de mai sus"! Cu putin timp inainte, acestia au pasat o sesizare a unor locatari ai Blocului D2 din zona Oancea unei institutii in ale carei atributii nu intra verificarea unor firme prestatoare de servicii.
Dupa ce, la inceputul lunii, angajatii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) au dovedit ca nu le pasa catusi de putin de ieseni, oamenii lui Valerian Salavastru, seful institutiei, au gafat din nou. De aceasta data, ei au pasat catre un departament al Primariei o sesizare anonima pe care, in mod normal, ar fi trebuit sa o claseze. "Redirijare Primarie. Reclamatia nu este semnata. Nu se poate face raspuns deoarece nu se poate adresa cuiva, nu exista declinarea identitatii locatarilor", scriu cei de la OJPC in finalul reclamatiei 133 din ianuarie 2009, reclamatie venita din partea locatarilor blocului G1 din Splai Bahlui. Tocmai in conditiile in care "nu se poate face raspuns", angajatii OJPC au ales sa se spele pe maini, solicitand celor din primarie "sa transmita rezultatul cercetarii reclamatiei de mai sus"! Cu pu