In doi ani se pot intampla multe. Sa luam ca exemplu iPhone. de la gadgetul nou lansat cautat de intreaga lume a ajuns un obiect detestabil din cauza vitezei limitate de navigare pe internet si nu numai.
Economia a suferit in aceeasi perioada transformari radicale din cauza crizei, care a ajuns asemeni unui virus inghititor de lichiditati si planuri salvatoare, informeaza Entrepreneur.
Inca din 2006 o mare parte din afaceri au intrat in impas. Nicio idee nu parea destul de buna incat sa aduca profit si nimic nu mai functiona conform planurilor ce odata au fost aplicate in acelasi mod.
Daca la acea vreme lucrurile erau complicate, in prezent, apropierea de o idee de afacere ar trebui sa fie una precauta.
Daca ar trebui sa ne luam dupa statisticile americanilor, mai exact dupa cele ale Federatiei Retailului si Industriei, vanzarile sectorului de retail au scazut cu 2.2% din decembrie 2007 pana in decembrie 2008.
In aceste conditii de criza cand majoritatea consumatorilor strang cureaua si pun sub saltea fiecare banut, afaceristii ar trebui sa se orienteze spre cercetare in domeniul marketingului si publicitatii.
In cazul in care cineva ar vrea sa inceapa o afacere in aceasta perioada de criza, ar trebui sa se documenteze si sa se orienteze spre ceva care "sa mearga acum".
Vechile idei de afaceri ar putea sa nu mai fie valabile si maine, in contextul in care "ADN-ul" crizei sufera mutatii de la o zi la alta.
Restaurantele si pub-urile
Candva, o idee prospera. Astazi, la limita existentei. Cand mai toate restaurantele din SUA invita clientii sa guste gratis si fara obligatii din meniuri si ofera discounturi, treaba nu miroase a bine. Cand aceste lucruri se intampla e clar ca in industria alimentara ceva s-a imputit.
Intr-o analiza publicata de Entrepren