Volkswagen a înregistrat o creştere a veniturilor din vânzări şi a profitului operaţional în anul 2008, cu 4.5 %, respectiv 3 %, conform datelor oficiale ale grupului. „Dificultăţile deosebite cu care se confruntă producătorii de automobile se vor menţine şi în acest an. Obiectivul nostru este acela de a obţine rezultate mai bune decât cele înregistrate de piaţă, în ansamblu. Prin intermediul noilor noastre produse, de exemplu Polo, Golf, Audi A4, Seat Ibiza şi Škoda Yeti, beneficiem de o poziţie corespunzătoare. Volkswagen dispune de o gamă extinsă de modele ecologice: în total, 105 din numărul total de modele actuale ale grupului garantează un nivel de emisii de CO2 mai redus de 140g/km, iar 24 de modele asigură emisii sub 120g CO2/km" a declarat prof. dr. Martin Winterkorn, preşedintele consiliului de administraţie al Volkswagen Aktiengesellschaft.
Prin cele nouă mărci şi prin noua gamă de modele, grupul Volkswagen este poziţionat foarte bine la capitolul acoperirii segmentului, urmând ca în anul 2009 să fie lansate numeroase modele noi, cu consum redus de carburant, care vor contribui în continuare la extinderea portofoliului de produse oferite de concern şi vor acoperi noi segmente de piaţă. Conducerea grupului nemţesc estimează că, anul acesta, veniturile din vânzări vor scădea în comparativ cu anul precedent, însăva contrabalansa această tendinţă printr-o serie de măsuri interne.(E.H.)
Volkswagen a înregistrat o creştere a veniturilor din vânzări şi a profitului operaţional în anul 2008, cu 4.5 %, respectiv 3 %, conform datelor oficiale ale grupului. „Dificultăţile deosebite cu care se confruntă producătorii de automobile se vor menţine şi în acest an. Obiectivul nostru este acela de a obţine rezultate mai bune decât cele înregistrate de piaţă, în ansamblu. Prin intermediul noilor noastre produse, de exemplu Polo, Golf, Audi A4, Seat Ibiza