Cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre InternetCorp., a inregistrat in luna februarie un numar de 883.411 clienti unici, ceea ce se traduce printr-o crestere de 141% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Wall-Street se mentine astfel in topul publicatiilor online de profil din Romania pentru a sasea luna consecutiv, potrivit datelor furnizate de Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI).
Wall-Street a atras in luna februarie 883.411 de clienti unici, cu 143.133 mai multi decat in ianuarie, respectiv 1.518.501 vizite (+128.542) si 3.294.727 afisari (+87.498). In plus, site-ul editat de catre InternetCorp. a totalizat un numar de clienti unici mai mare cu 37% decat varianta online a cotidianului Ziarul Financiar, apartinand Publimedia Internatioanal (643.050 unici).
“Cel mai important pentru echipa redactionala este faptul ca februarie a fost a sasea luna consecutiva incheiata pe primul loc in Topul publicatiilor online de business, Wall-Street inregistrand un numar de cititori mai mult decat dublu fata de aceeasi luna a anului trecut”, declara Claudiu Vrinceanu, redactor-sef Wall-Street.
Potrivit acestuia, presa online de business inregistreaza o cadenta impresionanta de crestere, spre deosebire de mediul corporate, unde firme care acum un an inregistrau milioane de euro profit, in primele doua luni ale anului au scaderi ale vanzarilor de cel putin 30-40%.
“Pentru ca vrem sa fim cat mai aproape de cititori si sa gaseasca informatii cat mai relevante, avem nevoie de sprijinul acestora. Pentru 2009 avem trei obiective: imbunatatirea calitatii articolelor , lansarea unor surprize editoriale si mentinerea Wall-Street in varful ierarhiei publicatiilor de business online. Pentru atingerea acestor scopuri, sugestiile critice si constructive din partea cititorilor sunt foarte pretioase pentru noi, pentru a sti ce anume vor sa