- Diverse - nr. 271 / 9 Martie, 2009 Constatam, cu tristete si indignare, ca unele mass-media scrise si audiovizuale, in goana dupa senzationalul ieftin si de prost gust, se folosesc de imaginea femeii in scopuri comerciale, pentru a-si mari tirajele, respectiv rating-ul. Imagini coborate mult sub limita bunului simt, frizand abjectia si vulgaritatea, "impodobesc" zilnic prima pagina a unor publicatii, in vreme ce emisiuni de asa-zis "divertisment" umplu pana la refuz "orele de varf" ale unor televiziuni, debordand de expresii si imagini pentru etiche-tarea carora cuvantul "deocheat" este un epitet mai mult decat cuminte. Este regretabil ca samsari ai "sexului cu lumina aprinsa" exploateaza in mod grosolan frumusetea, delicatetea, gingasia si toate celelalte atribute ale feminitatii, ca indemnul la destrabalare, nesimtire si preacurvie se instapaneste peste paginile ziarelor si pe ecranele televizoarelor. Scene degradante, cu puternic caracter obscen, transforma femeia in obiect sexual, sub privirile neputincioase sau doar nepasatoare ale celor chemati sa puna capat acestui dezmat mediatic. Daca 8 martie este Ziua internationala a femeii, propun ca 9 martie sa fie Ziua luptei impotriva vulgarizarii femeii. Un demers in numele respectului si al bunului simt, intr-o chestiune care ne priveste pe toti, si in care sunt convins ca se vor asocia si multi dintre barbati. Sotiile, mamele, surorile, fiicele, logodnicele, colegele si prietenele noastre merita ca imaginea lor sa ramana limpede si curata, ferita de orice atingere ce ar putea stirbi pretuirea de care se bucura in sufletele noastre. Dorin Florea - Diverse - nr. 271 / 9 Martie, 2009 Constatam, cu tristete si indignare, ca unele mass-media scrise si audiovizuale, in goana dupa senzationalul ieftin si de prost gust, se folosesc de imaginea femeii in scopuri comerciale, pentru a-si mari tirajele, respectiv ra