"Criza se combate cu ajutorul reducerii cheltuielilor de către cetăţeanul obişnuit şi cu tăierea bonusurilor sau a primelor de către angajatorii români". Acestea sunt concluziile principale ale unui studiu referitor la percepţia asupra crizei economice a utilizatorului român de internet realizat de către eResearch Corp la începutul lunii martie.Potrivit studiului, printre primele cheltuieli care vor fi sistate sunt cele destinate îmbunătăţirii condiţiilor de locuit şi cele pent
"Criza se combate cu ajutorul reducerii cheltuielilor de către cetăţeanul obişnuit şi cu tăierea bonusurilor sau a primelor de către angajatorii români". Acestea sunt concluziile principale ale unui studiu referitor la percepţia asupra crizei economice a utilizatorului român de internet realizat de către eResearch Corp la începutul lunii martie.
Potrivit studiului, printre primele cheltuieli care vor fi sistate sunt cele destinate îmbunătăţirii condiţiilor de locuit şi cele pentru achiziţionarea aparaturii electronice şi electrocasnice.
Aproximativ 70% din internauţi se simt afectaţi negativ de criza economică, în timp ce 56% cred că efectele crizei se vor face simţite şi la locul de muncă. "Menţinerea poziţiei în compania în care lucrează va depinde în mare măsură de relaţiile angajatului şi de experienţa de care dispune acesta", se arată în studiul eResearch.
Percepţia asupra crizei este diferită în funcţie de gradul de îndatorare a celor care au răspuns. Cei care au credite ipotecare sau autovehicule în leasing s-au declarat mai pesimişti decît posesorii de credite personale.
Criza va avea o durata de cel puţin un an de zile consideră 75% din cei care au răspunsul la chestionarul eResearch iar sursa acesteia se găseşte în problemele economice ale ţărilor occidentale. De asemenea, internauţii se aşteaptă ca efectele crizei să se m