Angela Merkel Modelul Logan, produs de Dacia, a devenit simbolul ironic al crizei in Germania, datorita cresterii puternice a vanzarilor ca urmare a introducerii unei prime de casare de catre guvernul de la Berlin, scrie Business New Europe. Pentru a sprijini vanzarile de masini in Germania, guvernul condus de cancelarul Angela Merkel a introdus un bonus ecologic de 2.500 Euro pentru posesorii de masini mai vechi de noua ani care decid sa renunte la acestea si sa achizitioneze un model nou. Desi Merkel s-a opus unui pachet de sprijin financiar regional direct pentru statele emergente din Europa Centrala si de Est, propus de Ungaria la summitul informal al liderilor UE de la inceputul lunii martie, masura de sustinere a pietei auto a sprijinit, involuntar, Romania. Vanzarile Dacia Logan in Germania au crescut de sase ori in februarie. Unele consecinte ale masurii nu au fost anticipate de guvern. Astfel, consumatorii germani nu renunta la masinile lor mai vechi de noua ani pentru un Mercedes, BMW sau Audi nou, care raman scumpe chiar si cu bonusul de 2.500 Euro, si se orienteaza catre Loganul de 7.500 Euro, pentru care reducerea este de 33 la suta din pretul de lista al masinii, scrie Business New Europe. Astfel, Dacia devine beneficiarul obraznic al programului de stimulare economica introdus de Merkel, subliniind totodata complexitatea masurilor anticriza in contextul globalizarii, conform sursei citate.
Angela Merkel Modelul Logan, produs de Dacia, a devenit simbolul ironic al crizei in Germania, datorita cresterii puternice a vanzarilor ca urmare a introducerii unei prime de casare de catre guvernul de la Berlin, scrie Business New Europe. Pentru a sprijini vanzarile de masini in Germania, guvernul condus de cancelarul Angela Merkel a introdus un bonus ecologic de 2.500 Euro pentru posesorii de masini mai vechi de noua ani care decid sa renunte