Identificarea permiselor de conducere obţinute fraudulos în judeţul Argeş şi acţionarea titularilor în instanţă vor începe astăzi, la această acţiune fiind angrenaţi zece ofiţeri din patru judeţe şi de la Direcţia Regim Permise, au declarat pentru NewsIn oficiali ai MAI.
Conducerea Ministerului Administraţiei şi Internelor a aprobat metodologia de lucru pentru identificarea documentelor nule sau anulabile din dosarele de examinare şi de suspendare a dreptului de a conduce autovehicule, în cazurile de obţinere a permisului auto prin încălcarea normelor legale, iar această procedură de lucru a fost transmisă ieri la toate serviciile publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din ţară. Metodologia prevede că aceste servicii vor dispune, în cazul în care e necesar, verificarea dosarelor de examinare.
Totodată, conform unui comunicat remis ieri agenţiei NewsIn de către Direcţia Regim Permise şi Înmatriculare a Vehiculelor, la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor din cadrul Instituţiei Prefectului Argeş va avea loc o amplă acţiune de verificare a dosarelor de examinare susceptibile a fi fost întocmite cu încălcarea normelor legale sau prin mijloace frauduloase, la care vor participa atât specialişti din cadrul direcţiei, cât şi ofiţeri din patru judeţe. În total sunt zece ofiţeri care vor purica dosarele asupra cărora planează suspiciuni.
Acţionarea în judecată se va face eşalonat, în funcţie de evoluţia verificărilor.
Înştiinţări prin poştă
Metodologia prevede ca, în cazul în care sunt identificate documente care au fost emise cu încălcarea prevederilor legale, autoritatea emitentă are obligaţia să efectueze verificări prealabile prin care să se stabilească existenţa indiciilor privind această stare de fapt. În cazul confirmării suspiciunilor,