Imaginea femeii, in special nudul, este cel mai folosit simbol pentru inceperea sau dezvoltarea unei campanii publicitare. Unele concepte insa folosesc femeia drept un obiect, iar initiativa este degradanta.
Grupul feminist Guard Dogs din Franta a alcatuit un top al celor mai jignitoare reclame care se folosesc de imaginea femeii, informeaza Daily Mail.
In fruntea clasamentului se afla o reclama la lenjerie intima, in care este prezentat posteriorul unei femei, iar sloganul reclamei este "La oferta speciala".
Membrele Guard Dogs cred ca aceasta reclama promoveaza pornografia si prostitutia prin conceptul ei.
Urmatoarele doua locuri sunt ocupate de campaniile de promovare pentru cafeaua Lavazza, in care este folosita nuditatea in mod nejustificat.
Una dintre reclame este o copie dupa celebra sculptura a lupoaicei alaptandu-i pe Romulus si Remus. Femeia din reclama, invelita doar cu o blana pe spate, tine o ceasca de cafea in mana.
Din aceeasi campanie, pentru un alt sortiment de cafea Lavazza, este folosit nudul femeii pe un platou de spaghetti, tinand aceeasi ceasca de cafea in mana.
Guard Dogs a acordat premii si pentru cele mai jignitoare replici la adresa femeilor. Pe primul loc se afla Arhiepiscopul Parisului, Monseniorul Vingt-Trois, care a spus ca este greu sa gasesti o femeie educata.
Referindu-se la implicarea ei in viata religioasa, el a mai adaugat ca nu este suficient sa poarte un tricou, trebuie sa aiba si creier.
Locul secund il ocupa actorul de comedie francez Fabrice Eboue, pentru remarca sa la adresa feminismului. El a spus ca aceasta miscare nu este proprie doar persoanelor frustrate sexual ci si lesbienelor.
Imaginea femeii, in special nudul, este cel mai folosit simbol pentru inceperea sau dezvoltarea unei campanii publicita