După o evaluare amănunţită a activităţii fiecărui funcţionar din primărie, edilul va decide cine rămâne şi cine pleacă
Încă de la preluarea mandatului de primar al oraşului Năvodari, Nicolae Matei anticipa că va fi nevoit să recurgă la o reorganizare a instituţiei pentru a eficientiza activitatea.
„Sunt compartimente sau angajaţi care sunt sufocaţi de lucrări, dar sunt şi alţii care nu prea ştiu de ce vin la muncă. E cert că ne confruntăm şi cu o lipsă de specialişti în cadrul primăriei, inclusiv din cauza proastei salarizări", declara proaspătul (n.r. la vremea respectivă) şef al administraţiei năvodărene. De atunci, Matei a trecut la fapte, lucrurile au început să se mişte, iar parte din promisiuni să se concretizeze. Şi asta în condiţiile în care nu s-au definitivat toate modificările preconizate de edil. „O nouă reorganizare a compartimentelor Primăriei Năvodari va avea loc într-o lună, o lună şi jumătate", ne-a declarat primarul Nicolae Matei. El a specificat că, mai întâi, vrea să se convingă de modul în care se achită de sarcini subordonaţii săi şi după rezultatele evaluării care se va face fiecărui angajat. „Sunt persoane şi compartimente care nu-şi justifică activitatea şi nu se ridică la nivelul aşteptărilor mele", a adăugat şeful administraţiei năvodărene. În acest context, pe baza evaluării, edilul este decis ca persoanele ce nu vor trece „testul" să le elibereze din funcţie, iar pentru „cei de care voi avea nevoie pentru a-mi completa echipa" să organizeze concurs pentru ocuparea posturilor devenite vacante.
Cu toate că Executivul a dat o ordonanţă de urgenţă prin care posturile vacante sunt blocate, primarul Nicolae Matei este decis să-şi ducă planul la bun sfârşit. „Premierul Boc nu ştie care sunt nevoile mele la Năvodari în privinţa personalului şi criteriile pe care funcţionarii publici ar trebui să le îndeplinea