Noul C3 Picasso este un pitic înalt, oferind un spaţiu interior extrem de generos
Familia lui Citroen a primit de curînd un nou membru: C3 Picasso. Vorbim de secţiunea monovolume a producătorului francez pentru că şi aici rudele sînt numeroase: C8, C4 Picasso şi Grand C4 Picasso. C3 e ultimul venit şi, normal, cel mai mic. Privind dimensiunile sale, rezultatul e acelaşi. 4,08 metri lungime şi 1,73 lăţime. Piticul e înalt însă, crescînd mai repede decît alţii. Are deja 1,62 metri, :oiar acest lucru se simte la interiorul Juniorului.
Un spaţiu generos oferit de C3 Picasso. Totul se rabatează, ajungîndu-se la un volum total de 1.506 litri. Nu-i puţin deloc, iar potenţialii clienţi, bineînţeles cei cu familie şi copii, nu au cum să nu ţină cont de acest aspect. Ideea de spaţiu este întărită şi de imensul acoperiş de sticlă. Rămînînd la interiorul lui C3 Picasso trebuie punctate calitatea materialelor folosite de francezi şi finisările. Ceva normal am spune pentru că Citroen ţine mult la acest aspect.
Nici la capitolul gadget, juniorul francez nu stă rău: mufă USB, conexiune Bluetooth. În rest, cruise-control, climatizare şi navigaţie (opţional).
C3 Picasso oferă două motoare pe benzină (1.4, 95 CP şi 1.6, 120 CP) şi unul diesel (1.6 HDi cu 90 şi 110 CP). Pentru drive test s-au încercat toate versiunile, dar varianta turbodiesel este la înălţime avînd în vedere că motorul pe motorină oferă cel mai bun cuplu. Consumul rezultat după ce maşina a fost serios hărţuită în viraje (unde s-a comportat foarte bine) a fost micuţ: 7,8 litri/100 km. Ţinuta de drum este bună, suspensiile îşi fac bine treaba. Una peste alta, o maşină reuşită, de oraş şi pentru familişti!
11.990 de euro (TVA inclus) costă un C3 Picasso 1.4 benzină, 95 CP
FLASH
Toată gama Mazda la "Rabla"
Mazda va pa