În timpul ultimei ediţii de campionat, s-a prefigurat o nouă tendinţă în fotbalul românesc: vânzarea fictivă a cluburilor. S-a apelat la această metodă, creată pentru a deturna interesul opiniei publice de la afacerile dubioase ale patronilor de club, aflaţi în atenţia DNA din motive mai mult sau mai puţin grave, şi pentru a distrage atenţia de la problemele de natură sportivă sau organizatorică.Un recordmen al acestui gen de false vânzări est În timpul ultimei ediţii de campionat, s-a prefigurat o nouă tendinţă în fotbalul românesc: vânzarea fictivă a cluburilor. S-a apelat la această metodă, creată pentru a deturna interesul opiniei publice de la afacerile dubioase ale patronilor de club, aflaţi în atenţia DNA din motive mai mult sau mai puţin grave, şi pentru a distrage atenţia de la problemele de natură sportivă sau organizatorică.Un recordmen al acestui gen de false vânzări est
În timpul ultimei ediţii de campionat, s-a prefigurat o nouă tendinţă în fotbalul românesc: vânzarea fictivă a cluburilor. S-a apelat la această metodă, creată pentru a deturna interesul opiniei publice de la afacerile dubioase ale patronilor de club, aflaţi în atenţia DNA din motive mai mult sau mai puţin grave, şi pentru a distrage atenţia de la problemele de natură sportivă sau organizatorică.
Un recordmen al acestui gen de false vânzări este George Copos, care anunţă vânzarea clubului de fiecare dată când intră sub tirul suporterilor “vişinii” sau în atenţia procurorilor DNA. Numai în ultima ediţie de campionat, Maftei şi cţchipierii săi au trecut, fictiv, în posesia iordanianului Fathi Taher, a omului politic Viorel Hrebenciuc, a oamenilor de afaceri Ionuţ Negoiţă şi Jean Valvis sau a patronului clubului grec Olympiakos Pireu, Socratis Kokkalis. Nici Steaua, clubul cu cea mai mare cotă de piaţă din fotbalul românesc, nu a scăpat “nevândută” în această iarnă. Gig