Radioul public a rămas fără administrator pentru spaţiul publicitar şi după cea de-a doua selecţie de oferte. Agenţiile Clir Media, Arbo Media şi Splendid Media au participat la selecţia de oferte pentru atribuirea contractului de externalizare a activităţii de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar pe bază de comision.
Niciunul din cei trei ofertanţi nu a “ îndeplinit în totalitate cerinţele procedurii stabilite ”, potrivit unui comunicat al Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR).
Comisia a constatat că propunerea financiară depusă de Arbo Media a fost sub pragul minim impus de către SRR (2,4 milioane de euro fără TVA), iar cea depusă de Clir Media a cuprins pe lângă comision şi un rebate în cuantum de 12 % (un alt comision) care nu era prevăzut în documentaţia de atribuire.
Oferta depusă de Clir Media a fost neconformă din punct de vedere tehnic, deoarece prevede, la procedurile de lucru, că sumele vor fi plătite către SRR în termen de 75 de zile de la data facturării, ceea ce depăşeşte termenul prevăzut în documentaţia de atribuire.
Comisia a decis să nu atribuie contractul niciunui ofertant, având in vedere faptul ca aceştia nu au îndeplinit în totalitate cerinţele procedurii stabilite.
Noul contract va fi semnat pentru perioada 16 martie 2009 - 31 decembrie 2011. SRR a cerut, iniţial, 3.750.000 fără TVA. În discuţie intră spaţiul publicitar al posturilor Radio România Actualităţi (RRA), Radio România Cultural (RRC) şi Antena Satelor.