Un bucureştean nu reuşeşte să-şi mai „recupereze” maşina din cauza unei firme de asigurări. Adrian Radu a avut ghinionul ca maşina lui, Opel, să fie serios avariată de o dubiţă Ford Tranzit, la sfârşitul anului trecut. Sursa: Andrei Spirache
Accidentul s-a petrecut în zona localităţii Bragadiru, din apropierea Capitalei, iar poliţiştii au stabilit că cel vinovat de accident era şoferul dubiţei, aşa că Adrian urma să îşi repare maşina în baza asigurării RCA pe care şoferul Fordului o avea la firma de asigurări Carpatica.
Pentru că firma asigurătoare refuză să plătească facturile de reparaţie, care depăşesc 7.000 de lei, bucureştenul nu poate să-şi ridice maşina de la service. Motivul oficial al refuzului: devizul nu a fost întocmit conform notei de constatare privind avariile existente.
Plimbat între service şi firma asigurătoare
La scurt timp după accident, Adrian a început demersurile pentru a-şi repera maşina şi a mers la sediul companiei asigurătoare, însă susţine că lucrurile s-au mişcat greu de la început.
„Mi s-a spus să revin în două zile ca să ridic procesul-verbal de constatare a daunelor. La data stabilită, m-am învoit de la serviciu ca să ajung la Carpatica, dar acolo mi s-a spus că nu a venit procesul-verbal de la Sibiu, dar să stau liniştit că în seara aceea sau a doua zi va ajunge sigur şi o să fiu sunat”, îşi aminteşte Adrian Radu.
A mai aşteptat trei zile fără să primească vreun răspuns, aşa că a revenit la compania de asigurări, unde într-un final i s-a dat documentul. Apoi, bucureşteanul susţine că a mers la Top Speed Service pentru a-şi repara maşina, unitate recomandată chiar de Carpatica. „Aici s-a făcut o reconstatare, datată la începutul lunii februarie şi aprobată de Carpatica, întrucât maşina fusese lovită în spate şi hayonul nu se mai deschidea, iar după deschidere